دانلود مقاله بررسي اولويت هاي بسته بندي رب گوجه فرنگي از ديدگاه مصرف کنندگان (مطالعه موردي خانوارها

دوشنبه 2 اسفند 1395
6:30
علی

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسي اولويت هاي بسته بندي رب گوجه فرنگي از ديدگاه مصرف کنندگان (مطالعه موردي خانوارهاي شهرستان جيرفت) در pdf دارای 1 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسي اولويت هاي بسته بندي رب گوجه فرنگي از ديدگاه مصرف کنندگان (مطالعه موردي خانوارهاي شهرستان جيرفت) در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله بررسي اولويت هاي بسته بندي رب گوجه فرنگي از ديدگاه مصرف کنندگان (مطالعه موردي خانوارهاي شهرستان جيرفت) در pdf ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسي اولويت هاي بسته بندي رب گوجه فرنگي از ديدگاه مصرف کنندگان (مطالعه موردي خانوارهاي شهرستان جيرفت) در pdf :

سال انتشار: 1387

محل انتشار: اولین کنگره ملی فناوری تولید و فرآوری گوجه فرنگی

تعداد صفحات: 1

چکیده:

امروزه با رشد جامعه وحرکت به سوی توسعه، رفتار مصرفی شهروندان تغییر پیدا کرده است. لذا با تاکید بر نقش بسته بندی، بر رفتار مصرفی خانوارها تحقیق حاضر با هدف بررسی اولویت بندی نوع بسته بندی مورد نیاز از سوی خانوارهای شهرستان جیرفت در تابستان 1387صورت پذیرفته است. جامعه آماری تحقیق شامل تمامی خانوارهای شهرستان جیرفت می باشد که با روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای نمونه گیری صورت گرفته است. با استفاده از فرمول حجم نمونه کوکران نمونه آماری 178 نفر برآورد گردید که به منظور افزایش اعتماد به 200 نفر افزایش یافت. ابزار اندازه گیری پرسش نامه می باشد که روایی آن با ضریب همبستگی آلفای کرونباخ 93 درصد براود گردیده است و پایایی آن از سوی متخصصان تائید شده است.تجزیه و تحلیل داده ها با نرم افزار (spss.v15) صورت پذیرفته است. نتایج آزمون فریدمن نشا ن می دهد که اولویت بندی خانوارها برای بسته بندی دلخواه متفاوت می باشد همچنین به منظور مقایسه اولویت بسته بندی بین گروههای مختلف درآمدی با بالاتر از میانگین نمونه و پایین تر از آن ار آزمون کای دو استفاده گردید که نتایج آن نشان می دهد بین دو گروه اولویت بندی از نظر آمار معنی دار می باشد. علاوه بر این نتایج تحلیل ممیزی نشان می دهد که متغیرهای درآمد، سابقه مصرف، سطح تحصیلات، تعداد اعضای خانوار و منزلت اجتماعی عوامل متمایز کننده خرید دو نوع رب گوجه رنگی،یکی با بیشتری انتخاب و کمترین انتخاب از سوی آزمودنی ها می باشد. بنابراین پیشنهاد می گردد از سوی کارخانجات تولید رب گوجه فرنگی تحقیقات میدانی به منظور سنجش اولویت های بسته بندی مشتریان صورت پذیرد علاوه براین برای خانوارهای با سطوح مختلف درآمدی بسته بندی های متناسب با سلائق آنها ارائه گردد.


برای دریافت اینجا کلیک کنید

[ بازدید : 7 ] [ امتیاز : 0 ] [ امتیاز شما : ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مقالات من است. | قدرت گرفته از Blogroz.ir| طراح قالب Blogroz.ir
× بستن تبلیغات