دانلود مدل روانشناختي قصد خريد: بررسي تاثير نگرش نسبت به برند بر قصد خريدمشتري در pdf

جمعه 18 فروردين 1396
4:18
علی

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مدل روانشناختي قصد خريد: بررسي تاثير نگرش نسبت به برند بر قصد خريدمشتري در pdf دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مدل روانشناختي قصد خريد: بررسي تاثير نگرش نسبت به برند بر قصد خريدمشتري در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مدل روانشناختي قصد خريد: بررسي تاثير نگرش نسبت به برند بر قصد خريدمشتري در pdf ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مدل روانشناختي قصد خريد: بررسي تاثير نگرش نسبت به برند بر قصد خريدمشتري در pdf :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس ملي مديريت راهبردي خدمات

تعداد صفحات : 8

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی و شناسایی و ارائه مدل عوامل روانشناختی موثر بر قصد خرید مشتریان در صنعت گوشی های همراه صورتگرفته است. متغیر نگرش نسبت به برند، وفاداری مشتری به برند، قصد خرید به عنوان متغیرهای پژوهش در میان مصرف کنندگانشهرستان کرمانشاه، به عنوان جامعه آماری این پژوهش، مورد بررسی قرار گرفتند. ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش، پرسش نامهاستاندارد بوده است. به منظور دست یابی به اهداف تحقیق نمونه 384 نفری از مصرف کنندگان شهرستان کرمانشاه انتخاب گردید. روشنمونه گیری از نوع خوشه ای چند مرحله ای بوده است. روایی پرسش نامه با استفاده از تحلیل عاملی تائیدی و میانگین واریانس تبیینشده تائید گردید و پایایی پرسش نامه با استفاده از آلفای کرونباخ محاسبه و تایید شده است. جهت بررسی و آزمون فرضیه ها از نرمافزارهای SPSS و AMOS 1 و سطح معناداری / استفاده شده است


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید

[ بازدید : 5 ] [ امتیاز : 4 ] [ امتیاز شما : ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مقالات من است. | قدرت گرفته از Blogroz.ir| طراح قالب Blogroz.ir
× بستن تبلیغات