دانلود مقاله ارزيابي شاخصهاي مديريت ارتباط با مشتريان (مطالعه موردي بانک مسکن استان مرکزي) در pdf

شنبه 23 بهمن 1395
4:11
علی

برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله ارزيابي شاخصهاي مديريت ارتباط با مشتريان (مطالعه موردي بانک مسکن استان مرکزي) در pdf دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله ارزيابي شاخصهاي مديريت ارتباط با مشتريان (مطالعه موردي بانک مسکن استان مرکزي) در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله ارزيابي شاخصهاي مديريت ارتباط با مشتريان (مطالعه موردي بانک مسکن استان مرکزي) در pdf ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله ارزيابي شاخصهاي مديريت ارتباط با مشتريان (مطالعه موردي بانک مسکن استان مرکزي) در pdf :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: دومین همایش سراسری فن آوری اطلاعات و ارتباطات

تعداد صفحات: 6

چکیده:

طی سالیان کنونی با تغییرات فناوری و ارتباطات ماشاهد هستیم که مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری نقشی مهمی را برای کسب وکارها به ویژه بازاریابی شخصی ایفا می کند این تحقیق یک مطالعه موردی است که با هدف ارزیابی شاخصهای مدیریت ارتباط با مشتری دربانک مسکن اجرا شده است نتایج حاصل از آزمون فرضیات تحقیق نشان داد که با ارتقا سطح مدیریت ارتباط با مشتری می توان به سطح بالاتری از میزان رضایتمندی وفاداری و کیفیت خدمات دست یافت همچنین با بررسی فاصله مطلوب و موجود بین انتظارات کسب شده توسط مشتریان و آنچه مورد نظر آنها بوده به مدیریت بانک نشان داده شد تا چه اندازه می بایست درزمینه ارتقا سطح مدیریت ارتباط با مشتری در بانک مسکن تلاش کنند.


برای دریافت اینجا کلیک کنید

[ بازدید : 12 ] [ امتیاز : 0 ] [ امتیاز شما : ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مقالات من است. | قدرت گرفته از Blogroz.ir| طراح قالب Blogroz.ir
× بستن تبلیغات